5 Kasım 2014

Rimmel London || Wake Me Up Concealer

Herkese merhaba!
Bugün birçok kişi tarafından sevilen, bir o kadar da sevilmeyen bir üründen bahsedeceğim. Ürün, Rimmel London Wake Me Up Kapatıcı. Bilmeyen varsa diye söylemek istiyorum, Rimmel London uygun fiyatlı, yüksek performansa sahip ve başarılı ürün skalası oldukça geniş bir marka. Bende bu markanın birçok ürününü severek kullanıyorum. Bu kapatıcıda onlardan biri oldu!

wake me up

Bu ürünün ilk olarak aynı isim ve seriye ait olan Wake Me Up fondötenini ürün daha Türkiye’ ye gelmeden meşhur oldu. Watsons’ a geldiği gibi de birçok kişi tarafından denendi. Ben fondöten ihtiyacım olmadığı içi alıp denemedim. Kapatıcı ihtiyacım olduğu birgün bu kapatıcıyı görünce fondöteni bu kadar seviliyorken hiç tereddüt etmeden aldım. Göz altımda aydınlık görüntüyü sevdiğim için cildimin 1-2 açık tonunu aldım. Bendeki rengi ürünün en açık rengi olan “010 Ivory” rengi. 

rimmel london

Peşin peşin söyleyeyim, ben bu ürünü çook sevdim. Öyle ki ürün bitmeden stokladım bile. Hem kapatıcılığı, hem yapısı hemde verdiği aydınlık görüntüye bayıldım. Majyaj yapmadığım günlerde sadece bu ürünü kullanarak harika sonuçlar elde edebiliyorum. Ürünün sürdükten sonra tamamen doğal ve sağlıklı bir görüntüsü oluyor. Bu da benim bir kapatıcıdan tamda istediğim şey. Ağırlık yapmıyor ve yağlı yapış yapış hissettirmemesi güzel. Gözaltlarıma dolma veya birikme yapmadı. (Genel olarak yaşadığım bir problemde değil)

rimmel london

Kendisi MAC Pro Longwear kapatıcımı rafa kaldırdı bile. Hele ki fiyatı yok mu? Tadından yenmez. Kendisinin normal fiyatı 14.99TL. Bol bol indirim olduğunu düşünürsek ben bu kapatıcıyı 7.50 TL gibi komik bir fiyata alıyorum. Dediğim gibi indirimlerde bol bol stokluyorum.

Uygun fiyatlı ve yüksek performanslı bir ürün isteyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum.

Rimmel London’ı Watsons’ larda bulabilirsiniz.

Sevgiler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Rimmel London || Wake Me Up Concealer