28 Aralık 2013

Gerovital Romania Cilt Bakım Ürünleri

Sadece Romanya' da ki eczanelerde satılan Gerovital cilt bakım ürünlerini ve markayı, yurt dışına çıkan bir arkadaşımın getirdiği nemlendirici sayesinde tanıdım. Bilmeden aldığı için 35 yaş ve üstü için olan bu kremi anneme hediye edip sitesinden tüm ürünleri inceleyerek kendime uygun olanları seçtim. Ürünleri sadece Romanya'daki Eczanelerde satılıyor.

Gerovital ürünlerinin yaratıcısı Ana Aslan, 1897'de Romanya' da doğmuş bir biyolog ve doktordur. Anti-aging ürünleri keşfetmiş ve geliştirmiştir. Romanya' da oldukça ünlü ve annelerimizin hatta anneannelerimizin çok iyi bildiği isimdir.




Markanın şuanda ciddi bir ürün yelpazesi mevcut. Her cilt tipine ve problemine göre seçenekleri mevcut.

Arkadaşımın Romanya seyahatine çıkacağını öğrendiğim zaman markanın sitesine girerek ürünlerini bir bir inceledim ve tüm ihtiyaçlarımı karşılayacak ufak bir liste yaptım :)

Son zamanlarda sivilce problemi yaşadığım için öncelikle bu markanın Gerovital Plan Acne Stop serisini sipariş ettim. Seride yüz temizleme jeli, antiseptik tonik, nemlendiricisi ve sivilce üzerine sürülen bir krem mevcut. Fiyatları ise, yüz temizleme jeli, tonik ve nemlendirici $9.99 sivilce jeli ise $7.99. Ürünleri buradan inceleyebilirsiniz.


stop acnee

Bu ürünlere ek olarak gündüz cilt bakım rutinimden sonra kullanmak üzere bir nemlendirici ve göz çevresi kremi ekledim. Gündüz kremim Aslavital Mineralactiv serisinden SPF 50 içeren ultra koruyucu etkili yoğun bir nemlendirici. Ürün, kentsel kirlilik ve zararlı UV ışınlarından korumayı vaat ediyor. Ayrıca doğal kil ve organik goji berry özü ile yenileyici ve nemlendirici özelliğe sahip. Beni en mutlu eden özelliği ise mükemmel bir makyaj bazı olması :) Ürün yüze sürüldüğünde içeriğindeki 50 faktörlük güneş koruyucu nedeni ile yüzde biraz beyazlatma yapıyor. Ama üzerine BB krem veya fondöten uyguladığınız için hiçbir sorun olmuyor. Yüzüme hiçbirşey sürmeyeceksem daha ürünü daha az sürüyorum. Bu üründen çok memnunum ve bittikçe alacağım bir ürün. Bir taşla iki kuş hesabı, hem nemlendirici hemde makyaj bazı. Ürünün fiyatı, $20.99Bu ürünüde buradan inceleyebilirsiniz.


makyaj bazı spf 50

Bir diğer ürün ise göz çevresi jeli. Bu üründe Gerovital Plant Forte serisinden Eye Vital Gel. Ürün koyu göz halkaları, göz torbaları ve kırışıklıkların önlenmesini hedefliyor. Ürünün fiyatı, $12.99. Bu ürünüde buradan inceleyebilirsiniz.


göz jeli

Tüm bu ürünleri yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum. Ürünlerden çok memnunum. Bittikçe yenilerini kullanacağım. Hatta tüm ürünlerini denemek istiyorum. Bu kalite için fiyatlarının çok uygun olduğunu düşünüyorum.

Ürünlerin dediğim gibi Türkiye' de satışı yok.  Ancak web sitesinde Türkiye gönderimleri mevcut. Özel sipariş ile getirtme şansım olduğu için sitesinden henüz sipariş vermedim. Gümrük sorunu olur mu bilmiyorum ama ufak bir ürün almayı deneyeceğim :) Sitenin $10.22 gibi bir kargo ücreti mevcut.

Siteyi ve ürünleri incelemek isterseniz buraya tıklayabilirisiniz.

Markanın cilt bakımı, saç ve vücut bakımları ürünleride mevcut. Yeni ürünler arıyorsanız bu markaya bir şans verin derim ve annelerinize Ana Aslan' ı sorun :) 

Umarım yardımcı olmuşumdur, ürünler ile merak ettiğiniz birşey olursa sorabilirsiniz.

Sevgiler.


instagram: simsekezgi
twitter: ezgismsk
gmail: ezgismsk@gmail.com




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Gerovital Romania Cilt Bakım Ürünleri