5 Aralık 2013

Sorel Caribou - Kar Botu


Havaların iyice soğuması ile birlikte, geçen yıl kışın kar yağdığında yaşadığım mağdureti tekrar yaşamamak için kar botu arayışına girdim. 1V1Y' de denk geldiğim ve aldığım kar botu ve SOREL markası hakkında ufak bir yazı yazmaya karar verdim. Benim gibi kar yağdığında ne giyeceğini bilemeyen ve fikir edinmek isteyenlere yardımcı olabilir bu yazı. 


Biraz araştırdığınızda fazlasıyla kar botu seçeneği olduğunu görebilirsiniz. Hatta benim geçen yıl keşfettiğim kar botu "Moon Boot" lar oldu. Fakat kendileri alabildiğine çirkin ve şişko oldukları için alıp giymeyi toplum içine çıkabilirmiyim diye hiç düşünmedim :)

Moon Boot'un fiyatları 225 TL gibi bir fiyattan başlıyor.

Tüm modellerini merak edenler buraya tıklayarak inceleyebilir.

Bunun dışında Rubber Duck, Adidas, Puma, Dior gibi birçok markanında kar botları bulunuyor. 



 Ufak bir araştırmadan sonra Sorel botlarını buldum. Görüntü bakımından çok şık olmasada  idare ederler. 


Gelelim benim aldığım Sorel marka kar botuna. Öncelikle ilk kez kar botu aldığımı söyleyeyim. Bir İzmir'li olarak böyle bir bota ihtiyaç duymamıştım. Yaklaşık 2 yıldır İstanbul'dayım ve geçen seneden sonra bu sene kara hazırlıklı olmak istedim.

Ardından 1V1Y sitesinde kampanyaya girdiğini gördüm. Fiyatları normalde de böyle mi bilmiyorum ama ben 150TL ye aldım. Tüm modelleri kar botu değil, boyu kısa olanlar daha çok yağmur ve soğuklar için.

Benim aldığım ise tam bir kar botu. Kalıbı biraz sert, ilk giydiğinizde yürüyemeyecekmiş gibi hissediyorsunuz ama bir iki adımdan sonra alışıyorsunuz. Zaten sertliği ile kar günlerinde sizi yarı yolda bırakmayacağından emin olabiliyorsunuz. Ayaklarınız içinde tüm gün boyunca sıcacık kalıyor. Kar gelmeden merak ederek giydim ve test ettim. Ama kar yağmayan ve çok soğuk olmayan günlerde sakın giymeyin. Günü zor bitirdim diyebilirim, sıcaktan ayaklarım bir numara küçülmüş bile olabilir :)



Sonuç olarak performansından oldukça memnun kaldım, eğer kar botu arıyorsanız Sorel' in sitesinden modellerine bakabilirsiniz. Sitesinden Türkiye'ye  gönderimleri bulunmuyor ve fiyatları çok yüksek ama 1V1Y gibi alışveriş sitelerinden takip ederek satın alabilirsiniz.

Buarada 1V1Y sitesinde kampanya sürekli güncellenerek devam ediyor, merak edenler buraya tıklayarak kampanyalar arasından "SOREL" kampanyasını bularak inceleyebilirler.

Sevgiler


instagram: simsekezgi
twitter: ezgismsk
gmail: ezgismsk@gmail.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Sorel Caribou - Kar Botu