10 Kasım 2013

200TL'lik Yargıcı Çantaları Nasıl 30TL' ye Aldım?



Her mağazanın outlet mağazası vardır, ama Yargıcı'nın outlet mağazasıyla tanıştıktan sonra Yargıcı'nın normal mağazasının önünden bile geçmez oldum. Aradaki fiyat farkı "Dalga mı geçiyorsunuz?" dedirtecek cinsten. 





Sezon fiyatı ve mağazadaki etiket fiyatı yukarıda gördüğünüz gibi 199.90 TL ve 189.90 TL olan bu 2 çantanın tanesi Outlet mağazasında şuanda 30 TL !!! 

Tabiki her outlet mağazasında olabileceği gibi ürünlerin defolu olma durumları var. Burada da defonun boyutuna göre fiyatlandırılabiliyor. Benim aldığım çantalardan kahverengi olanda hiçbir defo bulunmuyor. Lacivert olanın defosu boyun askısı olmaması. Böyle büyük bir çantada zaten uzun askıya ihtiyacım olmayacaktı. 



Çantaların her iki yüzüde farklı kullanıma sahip. Şık kullanım için bir Deri taraf, daha spor ve günlük kullanım için ise Süet tarafa sahip olan bu çantaları alma fırsatım olduğu için çok mutlu oldum :)

Yerini merak edenler Kurtuluş Caddesinin girişindeki Akbank karşısında yer alan mağazayı bir ziyaret edebilirsiniz.

Gün içerisinde belli aralıklarla koliler ile mal getirip döküyorlar. Tabiki kapış kapış 10 dk içinde hiçbirşey kalmıyor. Yani gittiğinizde ürün göremezseniz mağazadaki görevliye malın ne zaman geleceğini sorun :)

İkinci bir tavsiyem ise, ürün döküldüğünde elinize alabildiğiniz kadar ürün alın ve sonra inceleyerek eleyin, tek tek bakarsanız hiçbirşey alamazsınız, diğer kadınlar alıp gider hepsini :) 
Bol şans :)

Sizinde kaliteli ürünleri uygun fiyata aldığınız mağaza ve siteler var mı?

Sevgiler,
Ezgi.

instagram: simsekezgi
twitter: ezgismsk
gmail: ezgismsk@gmail.com



2 yorum :

  1. teşekkürler öncelikle. bloğunuzu ben de takip ediyorum artık. Bahsettiğiniz dükkan ankara da mı? sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Mağaza İstanbul Şişli'de malesef. Ankara' da outlet mağazası var mı bilemiyorum ama araştırmakta fayda var :)

    YanıtlaSil

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
200TL'lik Yargıcı Çantaları Nasıl 30TL' ye Aldım?