23 Temmuz 2014

John Frieda | Sheer Blonde Go Blonder (Saç rengini doğal yolla açma)

Bir çoğunuz John frieda’nın şampuanlarını duymuştur görmüştür. Bugüne kadar ürün boyutuna göre yüksek fiyatlı olduğunu düşündüğüm için alıp kullanmamıştım. Haftasonu Gratis indirimine denk geldim ve daha önceden de kullanmayı düşündüğüm sheer blonde go blonder serisini aldım. Bu seri özellikle koyu sarı ve sarıya yakın saçın rengini doğal olarak açıyor. Benim gibi güneş görünce açılan saç tonunuz varsa sizin içinde uygun olacaktır.

go blonder
John Frieda | Sheer Blonde Go Blonder


Çok açık ve net söylüyorum, şuana kadar kullandığım en güzel şampuan!! Resmen ba-yıl-dımm!!
Saçlarınızı daha yıkarken saçlarınızdaki yumuşaklığı hissediyorsunuz. Ben şampuan ve saç kremini birlikte kullanıyorum. Şampuandan hemen sonra bakım kremini uyguluyorum. 2-3 dk bekletip ardından yıkıyorum. Kokusu ve saçlarda bıraktığı ipeksi doku harika.

Saçlarınızın rengini doğal yollarla açın.
Şampuan ve bakım kremi, papatya ve narenciye özleri içerdiği için saçların renginin açılmasını sağlıyor. Papatya suyunun etkilerini herkes bilir. Yaz aylarında deniz kenarında papatya suyunu sprey bir şişeye koyarak saçlarıma sıkarım. Doğal bir ışıltı verir ve saçların renginin açılmasını sağlar. Bu şampuanda aynı etkiyi yaratıyor. Tabi düzenli kullanım gerektiriyor. Etkisini 2-3 haftada gösterdiği söyleniyor.

Genel olarak etkisi; Saçlarınızda boya veya röfle varsa rengini daha belirginleştirerek ortaya çıkarıyor. Benimde saçlarımın uçlarında ombre olduğu için ilk olarak uç kısımlarımın açılmasını bekliyorum. Buarada ilk yıkamadan itibaren saçlarım güneşte daha parlak ve ışıltılı oldu. Ben haftada 3-4 kez kullanıyorum. Saça kesinlikle zarar vermiyor, aksine besliyor ve yumuşacık yapıyor.

sheer blonde
John Frieda | Sheer Blonde Go Blonder
Bilmenizde fayda var;
Üründen faydalanabilmeniz için saçlarınızın sarı veya sarıya yakın olması gerekiyor. Koyu renkli saça sahipseniz rengini açmaz. Var olan boya veya röflenizin rengini biraz daha açarak belirginleşmesini sağlıyor. Yani boyalı ve boyasız saçlarda işe yarıyor. Unutmayın her saça göre etkisi farklı olabilir. Saçlarınızın 1-2 ton açılmasını beklemeyin, ürün saça güneş ışıltısı ve parlaklık veriyor. Doğal bir açılma sağlıyor sadece. Bu şampuan & saç kreminin yanında saç açıcı spreyler veya papatya suyu kullanırsanız daha iyi bir sonuç alırsınız. Ürünün etkili olması için saçınızın güneş ışığına ihtiyacı olduğunu unutmayın. Saçlarınıza bol bol güneş banyosu yaptırın :)



Belirtmeden geçmeyeyim, benim uzun saçlarıma bir avuç şampuan kullanırken bu şampuan az miktarda bile saçımın tamamına yetiyor. Sarımsı oldukça yoğun bir kıvamı var. Saçlarımı yumuşacık yapıyor ve kolayca taranıyor.

Normal fiyatı 26 TL ancak Gratis ve Watsons indirimlerinden 16 TL’ ye alabilirsiniz. Ayrıca turuncukasa.com’ da herzaman indirimli olarak sipariş edebilirsiniz.

Satın almak için tıklayınız.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
John Frieda | Sheer Blonde Go Blonder (Saç rengini doğal yolla açma)