4 Mart 2014

L'Oreal Paris Préférence | Ombre Saç Boyama Kiti

Evde saçımı boyamak bugüne kadar benim için “ASLA" listemdeydi.
Tamamen risk olarak gördüğüm evde boyama işini L'Oreal Paris Préférence Ombre kırdı geçti!


Aylar önce saçıma ışıltı vermesi için kuaföre okadar para verdikten sonra memnun olmadan, istediğim saça bile yaklaşamamanın verdiği kötü deneyim sonrası ışıltıya tövbe etmiştim. 

Pazar günü evde bilgisayar karşısında birkaç sitede gezinirken bu ombre saç boyama kitini gördüm. Birkaç uygulama videosunu izledikten sonra çok pratik ve güzel geldi gözüme. Hemen Watsons’a gidip bu kiti aldım ve uyguladım. Kutu içerisinden kullanılacak ürünler ve bir kullanım klavuzu çıkıyor. Saç boyunuza göre uygulama önerileride mevcut. Çok rahat bir şekilde ürün karışımını hazırladıktan sonra kullanım klavuzundaki gibi uygulamaya başladım. Ombre tarağı denilen tarak gerçekten muhteşem! Boyayı bu tarak sayesinde okadar pratik uyguladım ki, bir iki tutam dener bırakırım diyen ben bütün boyayı bitirdim :)

Uyguladıktan sonra boyayı saçınızda 45 dakikayı geçmeyecek şekilde bekletiyorsunuz. Güzel yanı saçı sarmadığınız için 5 dakikada bir kontrol ederek açılma miktarına göre bekletmeye devam edebilirsiniz. Ben 25 dk beklettim. Yıkamadan son 5 dk ise sadece belli birkaç tutama daha ekstra uygulayarak 5 dk daha bekledim ve boya sonrası saç bakım şampuanı ile yıkadım. Ardından rutin şampuanım ve saç maskemi yaptım.

Ben sonuçtan çok memnunum. Hatta birkaç ay sonra daha açık rengi ile biraz daha açmayı planlıyorum.

ombre
Güneş ışığında filtresiz orjinal renk bu şekilde.


Fiyatı - 22,90 TL

Boyanın üç çeşidi mevcut. Bendeki rengi orta ton. (Açık kahve&Sarışınlar için) Almadan önce kutunun üzerindeki açıklamadan saç renginize uygun olup olmadığını kontrol edin.

Sorunuz olursa aşağıya yorum bırakabilir yada bana mail atabilirsiniz.

          ezgismsk@gmail.com        

        Uygulama videosunu merak edenler için birkaç video ekliyorum. Kolay gelsin :)            




14 yorum :

  1. Çok hoş gözüküyor saçlarınız :) Bende bu ürünü kullanmayı düşünüyorum ancak bazı yerlerde saçı çok yıprattığı falan söylenmiş sizde de böyle bir şey söz konusu oldu mu acaba ?

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Bende hiç bir yıpranma yapmadı, eskisi gibi yumuşak saçlarım. Eğer saçınızda herhangi bir boya yoksa sizde de sorun olacağını sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Saçınız çok güzelde kutudaki gibi olmamış sanki kutuda sadece uçları açılmış,diğer kullananların resimlerine de baktım onlarınki de aynı şekilde kızıl olanı yapmış mesela karamel turuncu arası bir renk olmuş bilmiyorum ben evde saçımı kendim boyarım ama bunu kuaföre yaptırmayı tercih ederim yine de sizinki güzel olmuş farklı yanlış anlamanızı istemem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Kutudaki boyama şekli sadece yol gösteren bir örnek olduğu için ben istediğim gibi ışıltı şeklinde uyguladım. Herkesin zevki kendine göre değişkenlik gösterebildiği gibi boyama şekli tamamen sizin kendi zevkinize kalmış :)

      Sil
  4. benim saçımın altında kızıl renk var saç diplerimde koyu 2 nolu ürünü kullanmam sorun olur mu sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün özellikle işlem görmüş ve boyalı saçlara tavsiye edilmiyor ama yinede kuaförünüze danışmanızı tavsiye ederim. Saçınızın uygun olup olmadığını ancak görüp dokunabilen uzman biri anlayabilir. Uygunluğunu kontrol ettikten sonra uygulama yapmanız daha sağlıklı olacaktır.

      Sil
  5. Bu ombre boya gibi bisey mi yani duzenli olarak 2 3 ayda bir yapmamiz gerekiyor mu yoksa sacimizin rengini mi aciyor patlasirsaniz sevinirim simdiden tsekkurler bu arada saclariniz harika gorunuyor

    YanıtlaSil
  6. Yorumunuz için teşekkür ederim.
    Ombre boya saç uçlarını (istediğiniz alanı) geçişli bir şekilde açmaya yarayan bir boya türü. Bildiğiniz saç boyası. Düzenli bir kullanım gerektirmiyor. Saç uçlarında olduğu için kestirdikçe giden bir durum olduğu için ihtiyaç duydukça tekrarlanabilir. Ancak boyaların saça zarar verdiği göz önünde bulundurulursa çok sık tekrar etmemekte fayda var.

    YanıtlaSil
  7. Bende ombre meraklısıyım :) Şuan saçımda palette röfle var.Biraz turunculuk olsun istiyorum.Acaba ombreyle turunculuklar katabilir miyim? mesela 060 kodu nasıl durur acaba bende? Kendi saçım koyu kahverengi,ama saçımın çoğuna uyguladım röfleyi,pek röfle gibi olmadı ama rengi hoşuma gidiyor :) turunculukta olsa hiç fena olmaz :) Allahtan saçlarım zarar görmedi ;)

    YanıtlaSil
  8. Selam, öncelikle yorumun için teşekkürler. Saçında röfle olduğu için bu sorunun cevabını vermem doğru olmaz. Kuaförlerin bilebileceği bir soru bence. Benim boyalarla ilk ve tek merakım ombre oldu :) Bu yüzden kuaföre danışmadan uygulama yapma derim, sonrasında geri dönüşü olmayan sonuç saçlarını kestirmene sebep olabilir.

    YanıtlaSil
  9. ben bu ombre boyayı çok aradım siz nerden buldunuz bi marketten falan mı

    YanıtlaSil
  10. Ben Gratis'ten almıştım. Hangi şehirde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama Watsons, Gratis ve büyük kozmetik ürünleri satan marketlerde de bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  11. boya mı yoksa açıcı mı ??

    YanıtlaSil

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
L'Oreal Paris Préférence | Ombre Saç Boyama Kiti