4 Kasım 2014

La Roche-Posay | Eyes Yeux


Uzun zamandan sonra herkese MERHABA!
Bugün sizelere bayıldığım ve onlarca ürününü kullandığım dermokozmetik markam La Roche-Posay’ in yeni ürünü olan Pigmentclar Yeux göz çevresi bakım kreminden bahsedeceğim. PIGMENTCLAR YEUX La Roche-Posay’ in bakım serisi. Bu seri ciltteki koyu lekeler ve yoğun lekeler için üretilmiş bir seri. 

eye yeux

Konu La Roche-Posay olunca hiç tereddüt etmeden alıp kullanıyorum. Daha öncede defalarca bahsettiğim gibi bu markaya güvenim sonsuz. Şuana kadar kullandığım hiçbir ürününden olumsuz bir geri dönüş almadım.

Bu ürünüde yine bir internet alışverişimde görüp almıştım. Göz çevresi bakım kreminin bitmek üzere olduğu bir dönemde karşıma çıkınca hiç düşünmeden aldım. 

eye yeux

Ürün tüp formda ve ucunda metal bir aplikatörü var. Bu metal aplikatörü göz çevresine sürüşü kolaylaştırmak ve sürerken serinlik hissi ile rahatlatması için üretilmiş. Ancak ben bu şekilde uygulamadan pek verim alamadım. Her ne olursa olsun mutlaka elimle sürme ihtiyacı duğduğum için ürünü göz çevreme yüzük parmaklarımla sürmeyi tercih ediyorum. 

Gelelim vadettiklerine; azda olsa göz çevremde koyuluk problemim olduğu için incelemek için uzun zamanım oldu. (ürünü bir aydan uzun süredir kullanıyorum) İlk olarak ürünün nemlendirme ve göz çevremi rahatlatma özelliğini çok sevdim. Neme doyurma konusunda çok bonkör bir ürün. Koyu halkalarımı tamamen silmesede minimuma indirdiğini söyleyebilirim. En azından gözüme batan bir koyu bir keş görüntüsü yok :)

eye yeux



Bu serinin göz kremi dışında, cilt bakım kremi ve serumu mevcut. Cildimde leke problemim olmadığından kullanmayı düşünmüyorum. Ama bu kremi çok sevdim. Hep aynı ürünü kullanmayı sevmediğim için bu bitince başka markaları denerim ancak dönüp dolaşıp mutlaka kullanacağım göz çevresi bakım kremlerimden biri olmaya hak kazandı! :)

Fiyatına gelince, hep söylediğim gibi, bu gibi dermokozmetik ürünleri eczaneden almak yerine çok daha uygun fiyata satıldığı için internetten almayı tercih ediyorum. Eczane fiyatını bilmiyorum ama ben eczanemizde.com’ dan 54TL gibi bir fiyata almıştım.

Sevgiler...

2 yorum :

  1. Merhaba, gayet bilgilendirici biz yazı olmuş teşekkürler. Yalnız aklıma birşey takıldı son resimde kadınlar üstünde ki olumlu veriler yazılmış. Erkek arkadaşım için almayı düşünüyorum bu kremi erkekler üstünde etkilerinde farklılık oluşur mu sizce

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenize sevindim, teşekkürler.
    Çok emin olamamakla birlikte ben erkeklerde çok bir farklılık olacağını düşünmüyorum açıkcası. Erkek arkadaşınızında çok memnun kalacağına eminim :)

    YanıtlaSil

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
La Roche-Posay | Eyes Yeux