6 Kasım 2014

Dirty Works || Stop Puffy Eyes Eye Cream

Herkese merhaba!
Geçtiğimiz meşhur Gratis indiriminde denk geldiğim ve sırf ambalajını beğendiğim için alıp denediğim bir göz kreminden bahsetmek istiyorum. Bu yazıyı yazarken kaçıncı göz krem yazısı olduğunu hatırlamamakla birlikte şuana kadar fazla sayıda göz kremi kullandığımı farkettim. Bir takıntım yok ancak sabah-akşam kullanmayı ihmal etmediğim ve yeni ürünlerini denemeyi sevdiğim cilt bakım ürünlerimden biri.

göz kremi


Ürün, Dirty Works Stop Puffy Eyes Eye Cream. Bu ürün adından da anlaşıldığı gibi şiş gözaltlarını indirmeyi amaçlayan bir ürün. Ben bu konuda net birşey söyleyemem çünkü gözaltlarımla ilgili şişlik problemim yok. Ancak nemlendirmesi hakkında yorum yapacak olursam, nemlendirmesini sevdim.

göz kremi

Kremin yapısı hiç yoğun değil, daha çok hafif bir losyon kıvamında. Ama ıslak bir bitişi yok, cilt tarafından kolayca emiliyor. Kuru ciltler için uygun olduğunu düşünmüyor. Nemlendirmesi yeterli gelmeyebilir. Daha çok yazın kullanmayı düşünürüm, kışın daha yoğun formda nemlendiriciler kullanmayı tercih ediyorum.

stop puffy eyes

Tüp bir şişede olması hijyen konusunda sıkıntı yaratmıyor ve uygulaması çok pratik.

Uygun fiyatlı göz kremi arayanlara tavsiye edebileceğim bir ürün. Ambalajı bile almak için yeterli :)

Fiyatı: 14.50 (indirimli olarak 7.90TL’ ye satın almıştım)
Gratis’ lerden satın alabilirsiniz.

Sevgiler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Dirty Works || Stop Puffy Eyes Eye Cream