2 Temmuz 2014

Mac | Brow Set



Bugün kısa ve öz olarak son zamanlarda hergün kullandığım ve hergün kullanacağım Mac Brow Set’ ten bahsedeceğim. Kaşlarım çok seyrek olmamasına rağmen yer yer seyreklikler var. Kaş kalemi ve farını doğal durmadığını düşündüğüm için kullanmayı sevmiyorum. Bir süredir kaş rimelleri gözüme takılmaya başladı ve seçimim Mac’ ten yana oldu. İyikide olmuş!


Bu ürünün şeffaf ve renkli seçenekleri mevcut. Ben seçimimi renkliden yana kullandım. Benim rengim Show-Off . Ürünün fırçası ve şişesi aynı bir rimel formunda. Ürünün doğal bir duruşa gelmesi için önce 1-2 pratik gerekiyor. Bunun sebebi fırçayı sürerken sertliğini ayarlamada sorun yaşanabiliyor. Ozaman boya saçma yerlere dengesiz değdiği için korkunç görüntüler oluşabiliyor :) Ne çok sert, ne çok yumuşak orta düzeyde olmalı. Hafif hafif tarar hareketler ile uygulanmalı. Ben daha çok yukarı doğru tarayarak şekil veriyorum. Böylece kaşlarım daha kalın ve şekilli görünüyor. Kaştaki boşlukları çok güzel dolduruyor. Ürün kaşları kökü ile tüm telleri tek tek boyadığı için doğal durduğunu düşünüyorum. 




Dediğim gibi aldığımdan beri hergün kullandığım bir ürün oldu. Doğal duruşunu çok sevmiyorum. Ürün sürdükten 2-3 dk içerisinde sabitleniyor. Şuana kadar ne aktığını nede biryere bulaştığını görmedim. Ben makyajımı silene kadar öylece kalıyor. Dayanıklılığı ve kalıcılığı 10 üzerinde 10 aldı benden.

MAC mağazalarından veya www.maccosmetics.com.tr adresinden online olarak sipariş verebilirsiniz.

Küçük bir hatırlatma: online alışverişlerde ücretsiz deneme boyu ürün hediyesi oluyor.



Fiyatı: 51 TL

Ürünü online satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Mac | Brow Set