30 Haziran 2014

MAC | Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream

mac eye cream
MAC | Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream

Kurutucu cilt tedavisi görmeye başladığımdan beri krem dahi sürmediğim göz çevremde bu tedaviden nasibini aldı. Roaccutane tedavisine başladıktan sonra bilindiği gibi tüm cilt bakım ürünleri değişiyor. Cilt daha kuru ve hassas bir cilt tipine dönüyor. Tüm cildimi nemlendirmem yeterli gelmediği gibi, göz çevremde kuruduğu için göz çevresi bakım kremi kullanmam gerekti.

Bu arayış sırasında birkaç dermokozmetik markasının göz kremlerini kullandım. Genel olarak çoğundan memnun kaldım. Birkaçından da bahsetmiştim zaten. Çok nadir olarak bittikçe aynı ürünü kullanırım. Düzenli kullandığım marka nadirdir. Buyüzden Avene (yazısını okumak için tıklayabilirsiniz) bitmek üzereyken yeni bir ürün arayışına girdim. Daha önce duyduğum ve olumlu yorumlar okuduğum Mac mineralize charged water moisture eye cream’ i denemeye karar verdim.

Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve yorumlamak için yeteri kadar deneyimlediğimi düşünüyorum.
Öncelikle, normalde karma cilt tipine sahip olduğumu ancak şuan Roaccutane tedavimden dolayı kuru ve hassas bir cildim olduğunu belirtmeliyim. Yani yapacağım yorumlar karma veya yağlı ciltler için geçerli olmayabilir.


mac cosmetics
MAC | Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream

Krem kapaklı çok tatlı bir simli kutuda geliyor. Kremin yapısı oldukça yoğun olduğundan çok az miktarda ürün iki göz çevremide nemlendirmeye yetiyor. Bu yüzden ürün iki aydan önce bitmeyecek gibi duruyor. Nemlendirmesi oldukça güzel, hiçbir gerginlik ve kuruluk yaşamadım. Makyaj altında herhangi bir sorun yaratmıyor, makyaj altına baz olarak kullanılabilir.

Ben ürünü sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez düzenli olarak kullanıyorum. Sabahları uyandığımda daha berrak ve sağlıklı bir göz çevrem olduğunu düşünüyorum. En azından ben kremin tüm etkileri olumlu şekilde yaşadığımı düşünüyorum.

Kullandığım süre içerisinde, bir göz kreminden beklediğim tüm beklentileri karşıladığı için bu kremi severek kullanıyorum. Neme doymuş ve sağlıklı bir göz çevresi isteyenler için tavsiye edebileceğim bir göz kremi.

MAC mağazalarından veya www.maccosmetics.com.tr adresinden online olarak sipariş verebilirsiniz.
Küçük bir hatırlatma: online alışverişlerde ücretsiz deneme boyu ürün hediyesi oluyor.

Fiyatı: 114 TL
Ürünü online satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
MAC | Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream