16 Temmuz 2014

Bioderma | Sebium H2O

Makyaj temizleme diyince, temizlik ürünlerimin demirbaşı olan Bioderma H2O’ dan başka bir ürün düşünemiyorum. İlk kullandığım hassas, kuru ve normal ciltler için olan Bioderma H2O’ yu uzun süre kullandım. Oldukça memnun kaldım, en az 2-3 şişe bitirmişimdir. Artık roaccutane tedavimin sonuna yaklaştıkça son şişemde bitince yeni şişemi cilt tipime daha uygun olan Bioderma Sebium H2O almaya karar verdim.
































İlk olarak iki ürünün arasındaki farklardan bahsetmek istiyorum. Biri tamamen su rengi diğeri açık bir mavi renge sahip. Bir diğer fark ise kokuları, pembe kapaklı ürünün herhangi bir kokusu yok, yeşil kapaklı temiz bir kokuya sahip. Bunun dışında temizleme bakımından hiçbir farkları yok. İkiside benim için kusursuz.

Diğer farklılıklarına gelecek olursak tamamen cilt tipi ile alakalı olan ürünler. Pembe kapaklı olan hassas, kuru ve normal ciltler için olan Bioderma H2O’ dan daha önceden bahsetmiştim. (yazısı için tıklayabilirsiniz.)

Bu yazımda ise Karma ve Yağlı ciltler için durulama gerektirmeyen Bioderma Sebium H2O’ dan bahsetmek istiyorum.

Ürün sebium dengesini sağladığı için aşırı yağlanmayı önlüyor. Düzenli kullanımda ise özellikle T bölgesindeki yağlanmayı azalttığını görebilirsiniz. Durulama gerektirmez densede ben yüzümü bir pamuk yardımı ile Sebium H2O ile temizledikten sonra yıkama jeli ile köpürterek yıkamadan rahat edemiyorum :)



Ürün bitince tekrar pembe kapaklı olandan alırım diye düşünüyorum. Kokusuz olması ve saf su renginden dolayı daha temiz geliyor nedense. Ama her iki ürünüde makyaj temizlemede favorim.

Fiyatı her siteye ve kampanyaya göre değişiyor. 1+1 kampanyasından yararlanmak en avantajlısı oluyor. Eczanelerde fiyatı daha yüksek oluyor. Uygun fiyata ve kampanyalı olarak satın alabileceğiniz şuan en uygun site eczanemizde.com.tr kampanyalı ve tekli olarak uygun fiyata satın alabilirsiniz.

                                                                   
1+1 kampanyalı satın almak için tıklayınız.
Tekli indirimli satın almak için tıklayınız.

Sonraki yazı >> ürünün tamamlayıcı serisinden olan yüz temizleme jeli Sebium Foaming Gel

Sevgiler


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Bioderma | Sebium H2O