18 Temmuz 2014

Bioderma Sebium Foaming Gel

sebium_gel

Makyaj yapmadığım zamanlarda bile ne olursa olsun sabah ve akşam cildimi uygun bir jelle temizler ve nemlediririm. Bana göre temizlemek cilt bakımının en önemli adımı. Bugün sizlere cilt doktorumun tavsiyesi ile aldığım ve severek kullandığım Bioderma Sebium Foaming temizleme jeli hakkında fikirlerimi paylaşmak istiyorum.

Öncelikle üründe 2.şişeyi yarıladığımı belirtmek isterim. Buda yorumlamak için yeterli diye düşünüyorum.

Bioderma Sebium Foaming temizleme jeli yağlı ve karma ciltlerin yağ dengesini düzenleyerek daha yağsız ve temiz bir cilde sahip olmamızı sağlıyor. Ürün 500ML ve pompalı bir şişede satılıyor, kullanımı bu açıdan çok pratik. Pompalı ürünleri daha kullanışlı buluyorum.


cleasing_gel

Ürünün mavi renkli ve temiz kokulu bir yapısı var. Mavi olmasının sebebi ise, Anti bakteriyel bakır sülfat içeriğiyle bu renge sahip olmasıymış. Ağır bir yapısı yok ama çok iyi temizliyor. İçeriği oldukça temiz, sabun veya renklendirici içermiyor. Ben önce makyajımı bir pamuk yardımıyla Bioderma H2O ile temizledikten sonra bu jel ile yıkamayı tercih ediyorum. Cildimde herhangi bir hassasiyet veya sorun yaratmadı.

Yağlı veya Karma bir cilde sahipseniz bu temizleme jelini şiddetle öneririm. Temizleme için yüz fırçalarından yardım alırsanız daha derinlemesine temizlendiğini farkedeceksiniz. Yan ürünleri olarak serinin diğer ürünleri ile tamamlamanızı tavsiye ederim.


sebium

Birçok dermokozmetik satan sitelerden 1+1 kampanyasından yararlanarak çok uygun fiyatlara alabilirsiniz. Tek ürünün fiyatı 30-40 TL arasında iken kampanyada 1+1 fiyatı 50TL gibi birşey olabiliyor. Ben genellikle bu kampanyalardan faydalanıyorum ve 1 Litrelik temizleyici için oldukça uygun bir fiyat olduğunu düşünüyorum.

Fiyat performans bakımından en favori dermokozmetik markan nedir diye sorsalar
hiç kuşkusuz Bioderma ve La Roche Posay’ derim.

Ürünü eczanelerden veya internet üzerinden satın alabilirsiniz. İnternet üzerindeki bazı sitelerde kampanyalı olarak uygun fiyatlara alabilirsiniz. Şuaralar en uygun olarak eczanemizde.com.tr adresinden alabilirsiniz.


Kampanyalı olarak satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Bioderma Sebium Foaming Gel