17 Haziran 2014

MAC | Pro Longwear Concealer

Bugün sizlere bayıla bayıla kullandığım ve şuana kadar kullandığım en iyi kapatma özelliğine sahip kapatıcı bir üründen bahsetmek istiyorum. Mac Pro Longwear Concealer.


pro longwear


Hafif ürünleri sevdiğim için bir süredir Garnier BB göz altı kapatıcı kremini kullanıyordum. Ama kapatıcılığı ve dayanıklılığı yetersiz geldiği için bu açıkları kapatacak yeni bir kapatıcı arayışına girmiştim. Bu sırada ufak bir araştırma ile bu konuda oldukça beğenilen ve övgü alan Mac Pro Longwear serisini buldum. Adından anlaşıldığı üzere seri uzun süre kalıcılık vaat ediyor. Başarıyorda!

mac cosmetics
Sabah 08.00 saatlerinde sürdüğüm ürün akşam 22.00 saatlerinde çıkarana kadar kalıyor. Akmıyor ve topaklanmıyor. Ürün sıcak sarı alt tonunda, ilk sürdüğümde çıkan sarı renk ürkütmedi değil :) Ama kısa süre içerisinde cilde oturarak sabitleniyor. Sabitlemek için ekstra pudra geçmeye gerek kalmıyor.


Bildiğim kadarı ile bu ürünü ünlüler dahil birçok kişi tüm yüzüne fondöten olarak uyguluyor. Bende buyüzden cildimin tam rengini aldım. Benim rengim NW25. Ürünü tüm yüzüme olmasada göz, göz altı ve burun bölgeme geniş bir şekilde uyguluyorum.

Ürün ile ilgili herkesin genel olarak yaşadığı pompadan boşa ürün harcama sorununu ben yaşamadım. Yarımdan az basarak yeterli ürünü ziyan etmeden alabiliyorum. Uygulama için en güzel sonuç parmaklar ile uygulandığında alınıyor.

Fiyat - Performans bakımından verilen parayı hakettiğini düşünüyorum. Hergün yarım pompadan az bir ürün kullanıldığını göz önünde bulundurursak 2 aydan önce biteceğini düşünmüyorum.

pro longwearmac cosmetics
Severek kullandığım ve bittikçe alacağım favori kapatıcımı bulduğum için çok mutluyum.

Renginizi bilmiyorsanız doğru renk için bir MAC mağazına uğrayıp deneyerek almanızda fayda var.
Eğer renginizi biliyorsanız, ücretsiz kargo ve deneme boyu ürün hediye fırsatı için online satın alabilirsiniz. 

Fiyatı: 60TL

Satın almak için buraya tıklayabilirsiniz. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
MAC | Pro Longwear Concealer