16 Haziran 2014

La Roche Posay | BB Krem

Uzun bir aradan sonra bugün size uzun süredir kullandığım ve bitirmek üzere olduğum bir BB Krem’ den bahsetmek istiyorum. Kendisi benim favori dermokozmetik markam olan La Roche Posay BB Krem. 


bb krem



Günlük hayatta fondöten gibi cildime ağır gelen makyaj ürünlerini hiç kullanmıyorum. Hele ki yazın geldiği şu günlerde isteyeceğim son şey ağır bir fondötendir. Bu yüzden ilk çıktığı günden beri BB krem kullanıyorum. Birçok markanın BB Kremini kullandım hepside aynı etkiye sahip olduğunu söylesede yapıları bakımından oldukça farklıydı. Kimisi ağır bir fondötenden farksızdı, kimisi yağlı yağlı bir his bıraktı kimisinin de varlığı yokluğu birdi. 

la roche posay
Doktorumun tavsiyesi ile aldığım La Roche Posay markasının BB Kreminin çıktığını görünce düşünmeden aldım. Bu markaya güvenim ciddi ciddi sonsuz bir durumda. Ve yine beni yanıltmadı.

La Roche Posay BB Krem’ in yapısı okadar hafiff ki, cildimi gün boyunca hiç rahatsız etmiyor. Yara ve sivilce gibi lekeleri kapatmıyor, hatta kapatıcılık oranı oldukça düşük. Ama şuana kadar hiçbir krem ve fondötende görmediğim bir canlılık ve renk düzenleme özelliğine sahip. Özellikle doğal duran makyajlar yapmayı seviyorsanız tam size göre bir BB krem. Sadece bu krem ile allık ve rimel üçlüsü ile harikalar yaratabilirsiniz :)

Günlük nemlendirici veya makyaj bazı olarak kullanılabiliyor. Cildi başarılı bir şekilde neme doyuruyor, canlı ve sağlıklı bir cilt görünümü veriyor. İlk sürüldüğünde her bb krem gibi hafif beyazlık oluyor ancak kısa sürede yüze oturarak cilt tonunuzu alıyor ve sağlıklı bir ışıltı veriyor. Üstelik SPF 20 içeriği ile yazın ve kışın gerekli olan güneş korumasınıda sağlıyor. ( Yazın krem altına ekstradan SPF 50 gibi daha yüksek güneş koruyucu sürülmesinde fayda var. )

En sevdiğim özelliklerinden biride gün içerisinde üstümde açık renk birşey olsa bile değdiğim hiçbiryerde renk bırakmaması. Makyajımı çıkarırken bile doğru düzgün renk çıkmıyor. Yani hiç yokmuş gibi :)

Ben uzun zamandır severek ve çok memnun olarak kullanıyorum. Bittikçe de alarak kullanmaya devam edeceğim. Özellikle yazın bundan daha güzel bir krem bulamazdım. Paraben takıntısı olanlar için söyleyeyim ürün paraben içermiyor.

bb krem





















BB krem önerisi isteyenler için güzel bir alternatif olarak düşünülebilir. Fiyatı eczanelerde ve internette değişebiliyor. Ben genellikle internetten satın almayı tercih ediyorum. Normal fiyatı 35 TL gibi birşey ama turuncukasa.com' da şuan indirimde ve fiyatı 23,94 TL 

Satın almak için tık tık

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
La Roche Posay | BB Krem