14 Kasım 2014

DIRTY WORKS || Dark Circles Concealer

Herkese merhaba!
Gratis’ in bir indirimi sırasında tanıştığım Dirty Works markasının koyu göz altı renklerine "BYE BYE!" demeyi vaadeden kapatıcısından bahsedeceğim. İlk olarak uygun fiyatlı bir ürün olduğunu belirteyim.
Fiyatı 14,95 TL. Ben %50 indirimden 7 TL ye almıştım.

dark circles

Ürünün ambalajı çok sevdiğimi söylemem gerek. Oldukça pratik ve dayanıklı bir ambalajı var. Çantaya atıp çıkmak için çok uygun. Kapağının açılma ihtimali hiç yok.

concealer

Ürün ikiye açılıyor, bir kısmı koyu lekeler için pembe/somon tonlarında, diğer tarafı ise daha açık olarak aydınlatıcı için kullanıma uygun olacak şekilde düşünülmüş.


dirty works

Gözaltlarıma ilk önce pembe/somon kısmını uyguladım. Kapatıcılığını çok başarılı bulamadım. Rengi dengelemesi için üzerine diğer kısımdaki aydınlatıcıyı uyguladım, renk daha kabul edilebilir bir hale geldi. Ancak ürünün yapısı bana çok yağlı geldi. Kuru ciltler için daha uygun olduğunu düşünüyorum. 

Sürdüğümde göz altlarıma çok ağır bir katman oluşturdu. Bir süre sonra bu durum beni çok rahatsız etti. Sanki cildimde çok ağır bir makyaj varmış gibi hissettirdi. 

dirty works

Ben bu ürünü pek sevemedim. Belki kuru ciltlilerde daha farklı olabilir ama Dirty Works’ ün diğer ürünleri içinde en başarısız ürünün bu olduğunu düşünüyorum.

Bu ürünü beğenen ve memnun kalan var mı acaba?

Sevgiler - Ezgi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
DIRTY WORKS || Dark Circles Concealer