9 Aralık 2013

Maybelline Moisture Extreme Ruj 210 That's Mauvie

Herkese Merhaba,
Bugün uzun zamandır severek kullandığım Maybelline Moisture Extreme serisinden 210 numaralı That's Mauvie rujundan bahsedeceğim. 


Bu ruja Maybelline standında şans eseri denk geldim ve indirimli fiyatını görünce hemen aldım.
İndirimli fiyatı 7.90TL gibi birşeydi. 

Elimde fazlasıyla ruj olduğu için uzun süre ruj almamaya yemin etmiştim, ama bu fiyatı ve böyle doğal bir rengi görünce dayanamadım :)


Rengi dudak pembesi tonlarında ve yumuşak bir forma sahip. Yaklaşık 2 haftadır hergün kullanıyorum. Tek kat sürüldüğünde doğal bir dudak pembesi, birkaç kat sürüldüğünde ise daha koyu ve hoş bir renk oluyor. Bu sayede gündüz ve gece kullanımına uygun bir ruj.



Sadece kalıcılığı pek yok ama ruj tazelemeyi seven biri olarak bu benim için hiç sorun olmuyor.

Maybelline standlarında denk gelirseniz bir bakın derim, günlük kullanım için çok başarılı.


Sevgiler.

instagram: simsekezgi
twitter: ezgismsk
gmail: ezgismsk@gmail.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Maybelline Moisture Extreme Ruj 210 That's Mauvie