21 Aralık 2013

MAC - Lip Stick ✽ Lady Danger ✽



Ruj merakım ve tutkunluğum dillere destandır. Genelde Nude ve kırmızı tonları en çok kullandığım hatta herzaman kullandığım rujlardır. Kırmızı ruj herzaman ilklerim arasındadır. Günlük kullanım ve gece kullanımı için herşekilde kombinleme yapıyorum. Günlük kullanım için sadece hafif bir makyaj ile kullanımı hem şık hemde tatlı bir görüntü elde edilebilir. Gece kullanımı ise Hollywood makyajı dediğimiz sadece eyeliner ve kırmızı ruj kombini ise benim favorim.
Bu makyajı bazen günlük kullanıma bile taşıdığım oluyor :)



mac kırmızı ruj
Bir çok kırmızı ruj kullandım. Hemen hemen hepsi favorim oldu. Ama MAC ürünü olan Lady Danger isimli mercan kırmızı tonlarındaki bu ruju tüm kırmızı rujlarımı bir kenara attırdı. Öyle ki bu rujla tanıştığımdan beri elimdeki kırmızı rujları bir daha kullanmayacağıma emin olduğum için onları çevremdekilere dağıtmaya başladım :) 

Bu rujdan biraz bahsetmek gerekirse, ruj Mac' in standart lip stick serisinden ve fiyatı 50 TL. Koyu renkte ruju dudağa sürmek oldukça sıkıntılıdır, dudak kenarlarına taşar, dişleri boyar ve sürekli kontrol etmek zorunda kalırsınız. Ben bunun için rujdan önce dudağıma biraz vazelin uyguluyorum ve üzerine ruju sürüyorum. Bu şekilde ruj dudağımdan taşmıyor çünkü vazelinin yağı ruju sabitliyor kolay bir sürüm oluşturuyor. En sevdiğim özellik ise rujun rengini canlandırıp partlatması ve dudaklarımı kurutmaması. Koyu renkteki rujlar bir süre sonra dudağı kurutarak pul pul bir görünüm oluşturuyor. Ruj altına uygulanan vazelin tüm yan etkileri engelliyor.


mac kırmızı ruj
Kırmızı rujun dişte leke oluşturması ise kırmızı rujun tüm cazibesini yerle bir eder. Bunun için ruju sürdükten sonra baş parmağınızı hafifçe ağzına sokarak dudak kenarlarında ruju temizleyerek dişlerinize bulaşmasını engellemiş olursunuz.

Eğer kırmızı ruj almayı düşünenler var ise bu rengi bir deneyin derim. Ama daha uygun fiyatlı bir ruj isterseniz benim ikinci favorim olan Avon'un ColorTrend serisinin kalem ruju olan Ready to go kırmızı rujunu mutlaka deneyin. Ben bu serinin 3 rengine sahibim ve tanesini 4.90TL ye almıştım. Kan kırmızısı rengi ready to go' dan 2 adet aldım. Bir tanesi herzaman çantamda duruyor, ne zaman kullanmak isteyeceğim hiç belli olmuyor çünkü :) İş çıkışı beklenmedik bir planda sadece kırmızı ruj kendinizi hazır hissetmenize yeterli oluyor :)





Mac lip stick lady danger rujunu almak isteyenler buraya tıklayarak online satın alabilirsiniz.

Avonun ürünlerini ise bildiğiniz gibi satış temsilcileri aracılığı ile sipariş verebiliyorsunuz.





Sevgiler.

instagram: simsekezgi
twitter: ezgismsk
gmail: ezgismsk@gmail.com


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
MAC - Lip Stick ✽ Lady Danger ✽