30 Aralık 2013

Lush Lip Scrub - Mint Julips

Lush dudak peelingi

Dudak soyulması ister istemez dudak etlerimizi yememize sebep oluyor. Buda biz görmesekte gerçekten dışarıdan gören biri için hoş bir görüntü olmuyor. Ayrıca parçalanmış bu dudaklara ruj sürmek pul pul ve rujunda kötü görünmesine sebep oluyor.
✽ ✽ 

Bunun için düzenli olarak peeling yapmak gerekiyor. Bu ihtiyacımdan yola çıkarak birçok marka ve üründen sonra doğal olması ve yenebilme sebebiyle Lush Doğal Dudak Peeling' ini keşfettim. Ürünün 3 çeşidi bulunuyor.  En çok tecih edilen Bubble Gum olmasına rağmen ben Mint Julips' i tercih ettim. Nane kokusu ve tadı gerçekten çok güzel. 


Lush dudak peelingi
✽ ✽ 

Ürünü kuru dudağınıza parmağınız yardımıyla uyguluyorsunuz. Ürünü dudağınıza sürttüğünüzde etkisini hemen hissediyorsunuz. Çok bastırmamakta fayda var, dudakta tahriş olmaması için. Ürün doğal ve yenilebilir olduğundan ister diliniz ile temizleyebilir isterseniz de yıkayabilirsiniz. İçeriğindeki jojoba yağı sayesinde dudağı nemli bir şekilde bırakıyor. 

Ben genelde üründen sonra vazelin uygulamayı tercih ediyorum. 

Vazelin

✽ ✽ 

Özellikle koyu renkte rujları uygulamadan önce bu adımları yaparsanız, rujunuz pul pul olmaz ve dudaklarınız gece boyunca nemli birşekilde kalır. En azından bende böyle oluyor. Ben bu yöntem ile rujun kurumasını ve pul pul olmasını önlemiş oluyorum. 

Sizde rujunuzun altına peeling ve nemlendirici uygularsanız rujunuzun daha güzel göründüğünü farkedeceksiniz.

Fiyatı 26 TL



Lush dudak peeling


instagram: simsekezgi
twitter: ezgismsk
gmail: ezgismsk@gmail.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Lush Lip Scrub - Mint Julips