29 Aralık 2013

Fondöten Rutinim

Rimmel London Stay Matte

Hiç kuşkusuz fondöten kullanmak benim gibi karmadan yağlıya dönük ciltler çok zor. Sabah özenle sürülen fondöten gün ortasında alından başlayarak yok oluyor. Bu yüzden ürün seçimi, uygulaması ve kullandığın fırçaya kadar doğru seçimler olması gerekiyor. Deneye deneye ve yanlış seçimlerden sonra sonunda mutlu olduğum uygulamayı buldum ve bunu sizinle paylaşmak istiyorum.


Fondöten uygulama rutinim sırası ile şöyle;

 1*     Aslavital Mineralactive spf 50 Nemlendirici ve Makyaj Bazı - $ 20.99       


Makyaj bazı

Sabahları cilt bakımımın ardından uyguladığım bu nemlendiriciyi çok seviyorum. Çünkü tek bir üründe 3 ihtiyacımı hakkıyla karşılıyor. Nemlendiriyor, makyaj bazı oluyor ve benim için en önemli olan spf 50 güneş koruyucusu içeriyor. Gündüz kullandığınız nemlendirici ne olursa olsun mutlaka içeriğinde güneş koruyucusu olmasına dikkat edin. İleri yaşlar için cildinize yapacağınız en büyük yatırım olacaktır.

    Ürünü incelemek ve satın almak için buraya tıklayabilirsiniz       

 2*     MAC Studio Fix  Powder Plus Foundation - 76 TL            


Mac Fondöten

Bu ürünün uygulaması bana çok pratik geliyor. Ürünün ambalajında bulunan süngeri ile oldukça rahat bir şekilde uygulama yapılabiliyor. Kapatıcılığı benim için ortanın üstünde ama koyu lekeleri kapatmada malesef çok başarılı değil. Ama günlük kullanım için yüz rengini dengeleme ve doğal bir görünüm vermesinden dolayı severek kullanıyorum. Yapay duran porselen gibi bir cilt fazlasıyla itici görünüyor. Bu yüzden bu ürünü doğallığından dolayı tercih ediyorum. Aslında bu ürün hem fondöten hemde pudra özelliğini birarada barındırıyor. Üzerine pudra uygulamak zorunda değilsiniz.

    Ürünü incelemek ve satın almak için buraya tıklayabilirsiniz      

 3*     Rimmel London Stay Matte Pudra - 13 TL -         


Rimmel London Pudra

Bu ürünü okuduğum güzel yorumlar ve kullananların öve öve bitiremediği videolardan sonra aldım ve bende çok memnun kaldım. Fondöten veya BB krem üzerine uyguladığımda özellikle alındaki ve çenedeki parlamayı alarak çok doğal bir bitiş sağlıyor. Gün içinde rötuş içinde gayet uygun. Sadece ambalajını pek sevmiyorum biraz basit görünüyor ama ürün çok iyi. Fiyatı da almak için yeterli bir sebep bence.

    Ürünü incelemek için buraya tıklayabilirsiniz      

 4*    MAC Fix +   - 57 TL         


Mac Makyaj sabitleyici

Tüm bu uygulamalardan sonra cildimde pul pul bir görünüm oluyorsa makyajımın bitiminde mutlaka MAC Fix + sıkıyorum. Cilde anında nemli ve canlı bir görünüm veriyor ve ürünün makyaj sabitleme özelliği ile tüm gün yüz ve makyaj canlı kalıyor. Dilerseniz bu ürünü fondöten öncesinde de sıkıp kuruduktan sonra fondöteninizi uygularsanız yine aynı canlı sonucu alabilirsiniz. Ben bu ürünü hergün ya makyaj öncesinde yada makyaj sonrasında mutlaka uyguluyorum.

    Ürünü incelemek ve satın almak için buraya tıklayabilirsiniz      


Bu fondöten rutinimin ardından göz makyajımı, allığımı ve rujumuda tamamlayarak makyajımı bitiriyorum.


Sevgiler,
Ezgi.



instagram: simsekezgi
twitter: ezgismsk
gmail: ezgismsk@gmail.com









Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Fondöten Rutinim