14 Kasım 2013

Yepyeni Alışveriş Deneyimim

Her zaman kuaförden çıkmış gibi bakımlı saçlara sahip olmak isteriz. Ama evde ne serumlar, düzleştiriciler, fön makineleri kullansakta kuaförlerin tek bir makine ile yaptıkları saçı yapamayız. 
Çünkü olay fön makinesinde bitiyor!!!

Kuaförlerin kullandıkları makineler motor ve ısı performansı bakımından ev tipi makinelerden kat ve kat üstün. Ama kimsenin aklına kuaför makinesi evde olur mu sorusu gelmemiştir aklına. Benim geldi :)

Geçtiğimiz günlerde saçlarıma küt kesim yaptırdım. Bu kesim için her zaman fönlü saç olmalı. Bu yüzden kuaförüme kullandıkları fön makinesinden satıp satmadıklarını sordum, sattıklarını ve fiyatının 130 TL olduğunu söyledi. Fiyatı fazla geldiği için araştırmadan almak istemedim. Araştırdığımda ise birçok bayanı kurtaracak bir site buldum. 

Kuaförlerin toptan malzemelerini sattıkları sitelerden biri, kuafortoptan.com

Hani kuaförünüz saçınızı yerden yere vurarak bir ürün önerir ve verdiği vaatlere inandığınız için içiniz acıya acıya tonlarca para ödeyerek aldığımız o ürünler varya, işte o ürünler bu sitede o kadar komik fiyatlara satılıyor ki şuana kadar ödediğimiz fiyatlar içimize evlat acısı gibi oturtacak cinsten :)

Saç boyasından profesyonel fön makinelerine, saç açıcılardan buhar makinelerine kadar kuaförlerde bulunan herşey bu sitede. 

Ben aylar önce babybliss marka fön makinesini yaklaşık 90 TL civarında bir para ödemiştim. Perfomansı bana hiç yeterli gelmedi. Saçlarımı istediğim gibi şekillendirmeyi bırakın doğru düzgün kurutamıyordu bile. 
Siteden bu makineyi aldım. Sitedeki fiyatı 46,90TL - kdv ile birlikte 66 TL gibi bir fiyata geliyor.



Pazar günü sipariş verdim, çarşamba günü öğle saatlerinde sorunsuz bir şekilde elimdeydi. Makine düşündüğümden daha güçlü bir motora sahip.

Çevremdekiler bilmediğim etmediğim sitelere nasıl güvenip alışveriş yaptığıma anlam veremeseler de bendeki cesaret dillere destan :) 
Şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım, umarım hiç yaşamam.

Gerçi yaklaşık 2 ay önce zerouv.com  'den aldığım gözlüklerim hala elime ulaşmadı. Ama kargo takipten aheste aheste geldiğini görüyorum :)

Umarım bu yazı sizlere de faydalı olur, en azından kuaförünüzün size önerdiği her ürüne bu siteden bir bakın. Ayrıca siteyide bir inceleyin derim, mutlaka ihtiyacınız olan birşey bulabilirsiniz. 

Siteyi incelemek için tıklayın


instagram: simsekezgi
twitter: ezgismsk
gmail: ezgismsk@gmail.com


4 yorum :

  1. tesekkurler bizi şeçtiniz için

    YanıtlaSil
  2. Bende almayi dusunuyorum, urunun garantisi var mi acaba ?

    YanıtlaSil
  3. Ürünlerin 2 yıllık garantisi var diye hatırlıyorum. Ben ve çevremdeki alanlar hiçbir sorun yaşamadı. Umarım sende yaşamazsın :)

    YanıtlaSil

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Yepyeni Alışveriş Deneyimim