5 Kasım 2013

İnternetsiz müzik keyfim Dezeer!

Geçtiğimiz haftalarda bir site içerisinde çıkan ara reklam sonucu tanıştığım ve tanıştığım günden beri kopamadığım harika bir müzik sitesi. 




Siteye facebook, google hesabınızla veya e-mail adresiniz ile üye olabiliyorsunuz.
Ben kayıt işlemleri ile uğraşmamak için google hesabım ile giriş yaptım :)

Facebook ile giriş yaparsanız arkadaşlarınıza şarkı önerebiliyorsunuz. Facebook ile bağlanan tüm arkadaşlarınızı da görebiliyor, listlerini de takip edebiliyorsunuz.
Aynı şey google hesabınız içinde geçerli.



Benim bu sitede en sevdiğim özellik sevdiğin sanatçının ister tüm albümünü
ister sadece sevdiğin tek bir şarkıyı favorilerine ekleyebilmen.

Sitenin bilgisayar ve tüm telefonlara uygun programları bulunuyor.
Bilgisayarda favorine eklediğin bir şarkı otomatik olarak
telefondaki uygulamayada ekleniyor.




Favorilere ekledikten sonra "sync" yapmak gerekiyor, sonrasında internet olsun olmasın heryerde bu favorilerini dinleyebiliyorsun. Beni cezbeden en büyük özelliği ise bu oldu!
Bunun dışında radyo kanalları, favori şarkı listeleri, en çok dinlenenler ve öneriler gibi seçenekleri ile daha fazla şarkı keşfetme fırsatı bulabiliyorsunuz.

Sitenin size sunduğu kapasite 3GB. Önüme gelen albümü ve şarkıyı favorilerime eklememe rağmen kapasite ile ilgili bir sorun yaşamadım.

İsterdim ki böyle bir keyif ücretsiz olsun ama malesef değil.
Siteye giriş yaptıktan sonra 15 gün ücretsiz kullanım süresi bulunuyor. 15 gün sonra aylık olarak 5TL gibi bir ücreti bulunuyor. Böyle bir siteye para vereceğim benimde aklıma gelmezdi ama kullanım rahatlığı ve heryerde kullanabilmemden dolayı ücret ödedim. 
Yani gün içerisinde nelere 5TL vermiyoruz ki :)

Siteyi denemek ve incelemek isterseniz buradan buyrun.



Sizin favori müzik siteleriniz hangileri?


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
İnternetsiz müzik keyfim Dezeer!