6 Kasım 2013

Göbeği Eriten Süt !!!

İşte o süt SOYA SÜTÜ, göbek yağını eriten süt :)



Soya sütünü ilk tanışmam Starbucks'ta kahve sütü seçimleri arasında light ve
bu soya sütü vardı. İsminden dolayı ve soya sütü ile alakalı bilgim olmadığından hiç yanaşmamıştım. 

Geçtiğimiz günlerde markette bu sütü görünce merak edip aldım ve tadını çok sevdim. Ardından tabiki internette ufak çaplı bir araştırma yaptım ve göbek yağı eritme ile ilgili çıkan yazı şöyleydi;

Göbek eritmek için soya sütü 

Göbek bölgesindeki yağlardan kurtulmak isteyenlere müjde. Amerikalı bilim adamları her gün düzenli olarak soya sütü içeren içeçekler tüketmenin, göbek bölgesindeki yağlanmayı ortadan kaldırdığını ortaya çıkardı. 

Alabama Üniversitesi tarafından yapılan araştırmaya göre, soya sütü fazla şekerin yağa dönüşmesini engelleyerek günlük olarak alındığında karın bölgesindeki yağların erimesini sağlıyor. 

Araştırmayı yürüten uzmanlardan Dr. Daniel Christie, soya sütlü içeceklerin karın bölgesindeki yağları engellemesine bağlı olarak kadınların kalp ve diyabet gibi rahatsızlıklara yakalanma riskini de azalttığını belirtti.


Tabi sadece günde 1 bardak soya sütü içmekle kilo verilemez, düzenli egzersizlerinizle birlikte alındığında çok iyi bir yardımcı oluyor. En azından bende ciddi anlamda işe yaradı. Bu yazıyı yazmamın sebebide bu zaten, denedim onayladım ve yazıyorum. Düzenli olarak yaptığım pilates ile birlikte her sabah 1 bardak soya sütü tüketiyorum. Ben bu şekilde yararınını gördüm :)




Marketlerde daha çok alpro markası bulunuyor.
Fiyatları normal sütlere göre biraz tuzlu malesef.
Ben 250ml'sini - 2,48TL - 1lt'sini 8,45TL gibi bir fiyata aldım. 

Fiyatlar böyle olunca insan pek yanaşamayabilir ama denemekte fayda var derim ben. En azından soya sütünü de denemedim demezsiniz :)






Ayrıca soya sütünün bir protein bombası olduğunu söylemeden geçmeyeyim, spordan önce  protein ağırlıklı beslenemediğinizde 1 bardak soya sütü kurtarıcı olabilir.

Sizin beslenme önerileriniz neler?


instagram: simsekezgi
twitter: ezgismsk
gmail: ezgismsk@gmail.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Göbeği Eriten Süt !!!