1 Ekim 2015

Favori Rujlarım ~ MAC & YSL Rouge Volupte Shine

Herkese Merhaba,

Son zamanlarda en çok kullandığım ürünlere baktığımda bu ürünlerin neredeyse sadece rujlardan oluştuğunu farkettim. Bu nedenle bu yazıda favori rujlarımdan bahsetmek istiyorum. Son 3-4 aydır sadece 3 ruj arasında dönüp duruyorum.



 Bunların ikisi MAC diğeri ise YSL. Favorimlerimden kısaca bahsetmem gerekirse;

İlk favorim, MAC'in Kinda Sexy isimli ruju. Açıkçası ben bu ruja biraz geç şans verdiğimi düşünüyorum. Ancak kendisi geç olsada çok iddialı bir giriş yaptı diyebilirim. Öyle ki, resimde de görüldüğü gibi bitmek üzere. Tabiki bitmeden yedeklendi bile :)


Öncelikle rujun tenden tene renk farklılığı gösterdiğini söylemeliyim. Ama bir renk herkese mi yakışır? - YAKIŞIR! Bu rengin yakışmadığı kimseyi görmedim açıkçası. Gündüz ve gece kullanımı için joker bir renk. Bu rujla ilgili tek keşkem bu kadar mat yapıda olmaması. Altına mutlaka baz kullanmak gerekiyor ama yinede bir süre sonra kuru bir görünümden kaçamıyorum. Herşeye rağmen vazgeçmeyeceğim bir renk. - Fiyatı: 58TL

******

Diğer MAC rengi ise VIVA GLAM II favori nude renk rujum. Rujun saten bitişli olmasına bayıldım. Bu renkte benim için joker bir renk oldu. Her tür makyaja harika bir şekilde uyum sağlıyor. İlk gördüğümde renk soluk ve kullanışsız gibi görünmüştü. Ama sürdükten sonra renk o kadar güzel oturuyor ki, her zaman elim bu ruja gidiyor. Öyle ki nikahımda bile dudağımda bu ruj vardı. Ancak bronz tende biraz ölü gösterdiğini belirtmem gerekir. Bu yüzden benim için kesinlikle bir kış rengi. - Fiyatı: 58TL



Son favori rujum ise YSL Rouge Volupte Shine ise son keşfettiğim ve direk favorilerimin arasına giren bir ruj oldu. Bendeki rengi 8 numara.


Rengi doğal parlak bir pembe rengi. Şuana kadar pembe rujlarla hiç aram olmamıştır. Nedense nude ve gül kurusu tonlar dışında rujların bana yakışmadığı fikrine iyice alıştırmışım kendimi. İlk kez pembe bir ruju bu kadar severek kullanıyorum. Rujun yapısı oldukça yumuşak ve sürümü resmen yumuşacık. 

Bana göre tek eksi yönü kalıcılığı, Aynı rengi tutabilmek için sürekli tazelemek gerekiyor. Öyle ki ruju iki haftada yarısına indirdim bile :) -  Fiyatı: 89TL

Benim her an elimin gittiği favori rujlarım bu şekilde. Bu liste uzun bir süre değişmeyecek gibi görünüyor :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
Favori Rujlarım ~ MAC & YSL Rouge Volupte Shine