20 Mart 2014

The Balm Mai Billsbepald | Nude Ruj

Benim için Nude rujlar hem gece hemde günlük makyajın olmazsa olmazları. Koyu bir gece makyajına Nude tonda bir ruj herzaman en doğal duruşu verir. Birçok marka nude serisi olan birçok ruj çıkardı. Benim en sevdiğimse MAC ve hiç kuşkusuz elimden düşmeyen, bu yazıda da bahsedeceğim The Balm Mai Billsbepald oldu. 

nude ruj
The Balm Mai Billsbepald


Son zamanlarda bir No Makeup furyası aldı gidiyor. İyikide aldı gidiyor. Artık o yoğun ve ağır makyajların yerini doğal, duru ve sade makyajlar almaya başladı.

The Balm Türkiye’de sadece Gratis mağazalarında satışı olan şahane ambalaj tasarımlarına sahip bir kozmetik markası. Fiyatları uygun, ürün kalitesi oldukça başarılı. Hele ki özel indirimlerde tadından yenmiyor :)

mail billsbepald

ruj

Gelelim The Balm Mai Billsbepald ruja. Ben bu ruju bir arkadaşımın deneyip sevmemesi üzerine bana vermesi ile keşfettim. Yaklaşık 1,5 yıldır bittikçe kullandığım bir nude ruj oldu. Gece makyajında ve günlük kullanım için çok uygun. Mat ve biraz kuru bitişli ki zaten doğallığı sağlayanda bu oluyor.

Eğer Nude tonlarda uygun fiyatlı ve kaliteli bir ruj arıyorsanız The Balm Mai Billsbepald’ ı çok seveceğinizi düşünüyorum.

İndirimsiz fiyatı: 21,90 TL

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
The Balm Mai Billsbepald | Nude Ruj