28 Şubat 2014

John Frieda | Yoğun Nemlendirici -Besleyici Bakım Maskesi

frizz-ease


Gördüğüm Roaccutane tedavisinden dolayı yağlı saçlarım bile kurudu. Cilt bakım ürünlerimden sonra saç bakım ürünlerimide değiştirmek zorunda kalıyorum. Marketlerde elim sürekli yağlı saçlar için ürünlerine gitsede saçlarımın kuruduğunu hatırlayıp nemlendirici saç bakım ürünlerine yönelmeye başladım. 



saç bakım maskesi

Kuruyan saçlarımı nemlendirmek için maske arayışına girdiğim sırada John Frieda’ nın yoğun nemlendirici besleyici bakım maskesini gördüm. Ürün, kırılma karşıtı formülü ile saça derinlemesine işleyerek, hasar görmüş bölgeleri hedef almayı ve nemlendirmeyi destekliyor. Ayrıca kabarmayı ve elektriklenmeyi en aza indirmeyi vaat ediyor. Başarıyorda!

Duşta şampuandan sonra saçınızın uzunluğuna göre bir miktar ürünü avcunuza aldıktan sonra eşit bir şekilde saçınıza yediriyorsunuz. 3-5 dk bekledikten sonra duruluyorsunuz. 

Ben bu maskeyi çok sevdim. Duştan sonra saçlarım yumuşacık oluyor ve çok kolay taranıyor. Nemden capcanlı pırıl pırıl parlıyorlar Kokusuna resmen bittim, içim açılıyor resmen :) Tedavim süresinde kuruyan saçlarım için bittikçe alacağım bir saç maskesi.

Bu maskeyi büyük marketlerde, Watsons ve Gratisler’de bulabilirsiniz. Fiyatı - 28 TL

Ama tabiki ben bu ürünü turuncukasa.com’ dan 18,20 TL’ ye aldım :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hey! Bu yazıyı sosyal medyada arkadaşların ile paylaşmak istermisin?
John Frieda | Yoğun Nemlendirici -Besleyici Bakım Maskesi